Pe lângă proiecte şi rapoarte ale activităţii din primărie, edilul şef Nicolae Robu prezintă săptămânal şi informaţii ample despre câte like-uri mai primeşte pe Facebook şi ce recorduri a mai stabilit în materie de vizitatori. Entuziasmat de succesul de care spune că se bucură atunci când face sondaje pe reţeua de socializare unde are trei conturi, două obişnuite şi unul de tip Public Figure, Robu le-a cerut parlamentarilor PNL Timiş să introducă şi sondajele de pe Facebook pe post de dezbateri publice.
Dar popularitatea e relativă, iar primarul fan al Facebook-ului. Cu ceva vreme în urmă Robu anunţa că lansează un sondaj de opinie pe site-ul primăriei unde timişorenii erau chemaţi să aleagă monumentul din Timişoara, pe care l-ar promova. Cifrele prezentate de edil nu sunt cele mai îmbucurătoare. Astfel, din statistica primarului, din cei aproximativ 400.000 de timișoreni, numai 220 au răspuns la întrebare. Dintre aceştia, 69 au ales Piaţa Unirii, 25 Piaţa Victoriei, 24 Castelul Huniade, 17 Catedrala Mitropolitană, 16 Piaţa Libertăţii, 12 Sinagoga din Cetate, 11 Bastionul Therezia, 10 Palatul Baroc, 7 Domnul Romano – Catolic şi 2 Palatul Culturii. “Putem spune că sunt pertinente asocierile celor care au răspuns şi mai putem adăuga că, în timp, Piaţa Unirii va deveni şi mai atrăgătoare decât este acum după ce toată zona Cetate va fi renovată”, a comentat Robu.
Întrebat de PRESSALERT.ro dacă se gândeşte să încerce să posteze sondajul pe contul său de Facebook, primarul a răspuns că “oricum la sondajele mele sunt peste 2.000 de respondenţi. Merită să fac o testare şi pe Facebook la mine”.
Pe lângă proiecte şi rapoarte ale activităţii din primărie, edilul şef Nicolae Robu prezintă săptămânal şi informaţii ample despre câte like-uri mai primeşte pe Facebook şi ce recorduri a mai stabilit în materie de vizitatori. Entuziasmat de succesul de care