Angajatii din birourile operatorului de apa reincep sa bata din usa in usa pe la clientii rau platnici. Conducerea Societatii Nova Apaserv a gasit modalitatea de a-i obliga pe salariati sa faca aceasta activitate, chiar daca pana acum acestora nu le era trecuta in fisa postului si munca de teren. Conducerea operatorului de apa sustine ca va face public si cum arata legitimatia de serviciu a angajatilor sai, pentru ca botosanenii sa nu se mai teama ca le bat la usa falsi incasatori.
Desi, recent, angajatii operatorului de apa in ale caror atributii de serviciu nu era trecuta si munca de teren au refuzat sa mai mearga din usa in usa ca sa le aminteasca botosanenilor ca nu trebuie sa intarzie cu plata apei sau sa verifice indexul de pe apometre, acum lucrurile se vor schimba, spun sefii operatorului de apa.
„Am gasit modalitatea de a scoate iar oamenii la munca de teren. Am incheiat un act aditional la contractul de munca, act care ne permite sa inscriem in fisa postului angajatilor si activitatea de citire a apometrelor si de incasare a restantelor la apa”, spune Gabriel Carlan, managerul Societati Nova Apaserv.
Acesta sustine ca aproximativ 40 de salariati de la birouri vor fi scosi in aceasta saptamana pentru a bate din usa in usa, in cartierele de blocuri. Cei care accepta aceasta activitate isi asigura si stabilitatea locului de munca. Asta pentru ca serviciile de unde angajatii refuza deplasarea in teren sunt amenintate cu externalizarea. „Se ia foarte in serios analiza eficientei externalizarii unor servicii. Interesul nostru este ca societatea sa fie pe profit, iar angajatii sai trebuie sa accepte activitatile care ajuta la eficientizarea operatorului de apa. Nu accepta, atunci poate este momentul sa gasim alte solutii, sa externalizam serviciul. Se analizeaza fel de fel de propuneri, inclusiv cea de management privat este in discutie”, a ma