Portalul lansat de ANOFM se numeşte Serviciul Electronic de Medierea Muncii (SEMM) şi urmăreşte să asiste persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, precum şi angajatorii în identificarea personalului corespunzător, în condiţii de securitate şi confidenţialitate. Dacă persoana este deja înregistrată în evidenţele ANOFM, are un cont deja creat în cadrul portalului, iar activarea acestuia se poate face online sau la unităţile teritoriale ANOFM. În caz contrar, dacă persoana nu este înregistrată în evidenţele ANOFM, se poate înregistra folosind formularul de înregistrare al portalului. Persoanele interesate în găsirea unui loc de muncă pot căuta ofertele de locuri de muncă, după anumite criterii şi îşi pot publica CV-ul şi scrisoarea de intenţie. Totodată, portalul asigură afişarea listei de candidaturi (CV-uri) pentru un utilizator persoană în căutarea unui loc de muncă autentificat, scrie capital.ro.
Ce oferă portalul pentru angajatori
Pentru angajatori, portalul oferă următoarele facilităţi: dacă angajatorul a depus anterior o ofertă de locuri de munca vacante la structurile teritoriale ale ANOFM, contul lui în cadrul portalului a fost deja creat, iar activarea se poate face online sau la unităţile teritoriale ANOFM. În cazul în care angajatorul nu a mai depus până acum o ofertă de locuri de muncă vacanţe, el trebuie să depună o ofertă la unităţile teritoriale ANOFM pentru a i se genera automat cont de acces. Angajatorii pot căuta, în baza de date, persoane aflate în căutarea unui loc de muncă şi pot vizualiza detalii despre persoana în căutarea unui loc de muncă. Portalul www.semm.ro va pune la dispoziţia utilizatorilor săi şi alte secţiuni precum: Ştiri şi legislaţie specifică, Descărcare formulare, Ajutor, Întrebări frecvente, Chestionar, Versiuni de browser, Informaţii legale sau Implementarea serviciilor. Locurile de muncă disponibile în a