Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a avut în 2012 o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de cea înregistrată în 2011. Anunțul a fost făcut de către conducerea companiei în urmă cu câteva minute în cadrul unei conferințe de presă.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean spune că pentru acest an compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 10% faţă de 2012. "Am avut anul trecut rezultate foarte frumoase. Am înregistrat o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei, în creştere cu peste 10 la sută faţă de 2011. Zece la sută din cifra de afaceri provine din export. Pentru 2013 ne dorim o cifră de afaceri cu peste 10 la sută faţă de 2012. Secretul acestui succes constă în investiţii constante în oameni, punem accent pe legătura dintre oameni şi calitatea lor. Investim în programe de formare şi dezvoltare a personalului şi punem accent pe cercetare, pe inovaţia permanentă, pe partea de laboratoare şi marketing”, a spus Turdean.
Acesta a adăugat că, din calculele companiei, Farmec este lider pe cota de piaţă privind îngrijirea feţei, curăţarea feţei, tratament pentru păr. "Pentru 2013 punem accent pe inovaţie, vrem să ne dezvoltăm puternic pe export. În cinci ani aş fi mulţumit să avem 50 la sută din producţie la export. Suntem prezenţi cu produse în 45 de ţări, printre care Ungaria, Polonia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe, Kuweit”, a spus managerul general al Farmec.
Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, având aproximativ 600 de angajați. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.