Parmarom previzionează pentru acest an o creştere de 100% pentru divizia logis-tică şi de 16% pentru partea comercială. "parmarom" şi-a început activitatea în anul 1994, ca societate comercială cu activităţi de import şi distribuţie de produse alimentare, fiind, la acea vreme, primul şi singurul importator de suc "Santal".
Valoarea totală a investiţiei până în acest moment este în jur de 25.000.000 euro. "parmarom" are 70 de salariaţi.
* 7000 de produse distribuite şi în custodie
"parmarom" a avut o activitate comercială desfăşurată exclusiv pe brandul Santal până când firma italiană "parmarom" a venit în Româ-nia şi şi-a construit propria fabrică, preluând de la Parmarom toa-te facilităţile.
În acel moment, "parmarom" a devenit distribuitor de Santal doar pentru Bucureşti, Giurgiu şi Constanţa, iar restul ţării a fost preluat de cei de la Parmalat.
Odată cu aceste acţiuni, în politica firmei "parmarom" s-a produs o schimbare, începând să-şi crească portofoliul de articole, ajungând astfel să numere, în momentul de faţă, în jur de 6.000 de produse.
Dintre acestea, 1.500 reprezintă importurile proprii ale companiei, 1.500 sunt achiziţionate de pe piaţa internă şi alte 3.000 de articole în cus-todie pentru servicii logistice.
Odată cu dezvoltarea activităţii comerciale, componenta logistică a afacerii a căpătat o importanţă din ce în ce mai mare, ducând la desprinderea ei ca activitate separată şi specializată.
Din nevoia de a eficientiza costurile, "parmarom" a început să ofere servicii logistice şi altor companii, aducând şi alţi clienţi de servicii logistice în depozitele proprii.
În acest moment, portofoliul de servicii logistice al "parmarom" a ajuns la 70 de clienţi şi aproximativ 6.500 paleţi în custodie, efectuând servicii de depozitare, pregătire a mărfii, transport şi servicii adăugate, cum ar fi etich