Anul acesta, la gala de decernare a celor mai importante premii ale industriei de cinematografie din Statele Unite, 30 de secunde de publicitate au costat între 1,6 şi 1,8 milioane de dolari, potrivit AdAge.
Printre companiile care au plătit sumele uriaşe pentru a-şi difuza spoturile în pauzele publicitare de la Oscar se numără Samsung, Hyundai, Coca-Cola, Apple şi Chanel.
În continuare, cateva spoturi care au rulat în pauzele publicitare de la Oscar.
JC Penney, “Yours Truly”
Samsung Mobile USA, “Meeting with Tim Burton”
Hyundai Azera, “Thanks”
Grey Poupon, “The Lost Footage”
Apple, “Hollywood”
Chanel, “There you are”
Anul acesta, la gala de decernare a celor mai importante premii ale industriei de cinematografie din Statele Unite, 30 de secunde de publicitate au costat între 1,6 şi 1,8 milioane de dolari, potrivit AdAge.
Printre companiile care au plătit sumele uriaşe pentru a-şi difuza spoturile în pauzele publicitare de la Oscar se numără Samsung, Hyundai, Coca-Cola, Apple şi Chanel.
În continuare, cateva spoturi care au rulat în pauzele publicitare de la Oscar.
JC Penney, “Yours Truly”
Samsung Mobile USA, “Meeting with Tim Burton”
Hyundai Azera, “Thanks”
Grey Poupon, “The Lost Footage”
Apple, “Hollywood”
Chanel, “There you are”