Campania Gândul "Why don't you come over?" a avut un mare impact internaţional, atrăgând peste 100 de materiale în presa internaţională, în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia şi Pakistan.
După ce i-a invitat pe britanici să vină în România, le-a oferit canapele şi locuri de muncă, campania "Why don't you come over?" s-a încheiat cu mesajul românilor către premierul David Cameron, care a fost publicat luni, 11 februarie 2013, în The Guardian.
Demarată de către GMP Advertising şi Gândul şi continuată cu ajutorul Webstyler, campania "Why don’t you come over?" a pornit ca un răspuns la campania "Nu veniţi în Anglia!", iniţiată de The Guardian. În doar două săptămâni, campania "Why don’t you come over?" s-a răspândit în toată lumea şi le-a arătat străinilor, dar şi românilor, că se poate vorbi şi de bine despre români, că ne putem promova prin umor şi veşti pozitive.
Rezultatele campaniei includ: peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV); peste 100 de materiale în presa internaţională; peste 1.500.000 impresii pe Facebook; 49.000 impresii pe Twitter; peste 17.000 impresii pe bloguri şi în comentarii; peste 60.000 comentarii în presa românească online; peste 300 de români şi-au pus canapelele la dispoziţia britanicilor care vor să vină în vizită; 2 britanici şi-au depus candidatura pentru locuri de muncă în România.
Campania a avut un mare impact internaţional şi vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia şi Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania "Why don’t you come over?" Financial Times, Associated Press, BBC News, Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo, The World şi BBD Lincolnshire. Subiectu