Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în anul 2012 o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei, în creștere cu 10 % față de rezultatele înregistrate în anul 2011.
Compania și-a depășit astfel estimările anterioare, având o performanță financiară solidă într-un mediu economic provocator.
“Avem un portofoliu de produse puternic și echilibrat, în care integrăm constant inovații din laboratoarele noastre, și cred că acesta este argumentul principal pentru care ne aleg consumatorii noștri”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. “Suntem bucuroși că eforturile noastre de eficientizare a activității, în paralel cu modernizarea tehnologică a fabricii și cu investițiile importante în marketing și comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, adaugă acesta.
La rezultatele companiei au contribuit lansările de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru îngrijire orală Aslamed sau gelurile de duș Gerovital Dermoactiv și săpunurile lichide spumă Gerovital Pure.
Pentru acest an, Farmec își propune o creștere cu cel puțin 10% a cifrei de afaceri și concentrarea eforturilor de consolidare a pozițiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire și curățare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar și pe segmentul produselor de îngrijire a locuinței.
“În 2013, investițiile noastre vor fi direcționate către cercetare și dezvoltare de produse noi, către modernizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de fabricație, dar și către lărgirea parcului de mașini de distribuție sau modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, menționează Mircea Turdean. “În plus, ne continuăm str