Violeta Luca, CEO al retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Flanco, estimează pentru acest an o creştere de minimum 20% a businessului pe care îl conduce în contextul în care piaţa va avansa cu doar zece procente.
Afacerile companiei ar putea depăşi astfel pragul de 150 de milioane de euro, în condiţiile în care anul trecut reţeaua a obţinut circa 130 mil. euro, potrivit calculelor ZF. Violeta Luca nu a dat detalii cu privire la rezultatele financiare din 2012, spunând doar că a avut o evoluţie peste cea a pieţei.
"Nu ne mai întoarcem pe scădere. Am atins fundul prăpastiei", afirmă directorul de la Flanco, care apreciază că economia este mai stabilă, iar oamenii sunt optimişti, factori ce indică o evoluţie pozitivă a pieţei.
Businessul retailerului Flanco a început să scadă puternic în momentul în care a lovit criza, astfel încât la finalul lui 2009 cifra de afaceri scăzuse la aproape jumătate faţă de anul anterior. În acelaşi an, în decembrie, retailerul a intrat în insolvenţă după ce a acumulat datorii de 60 mil. euro.
Flanco, una dintre cele mai mari afaceri de pe piaţa locală care a trecut prin procedura insolvenţei, a intrat din 2010 într-o "nouă eră" în care evoluţia retailerului este legată de numele lui Iulian Stanciu, unul dintre acţionarii eMag. Începând cu acelaşi an compania a revenit pe creştere.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Violeta Luca, CEO al retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Flanco, estimează pentru acest an o creştere de minimum 20% a businessului pe care îl conduce în contextul în care piaţa va avansa cu doar zece procente.
Afacerile companiei ar putea depăşi astfel pragul de 150 de milioane de euro, în condiţiile în care anul trecut reţeaua a obţinut circa 130 mil. euro, potrivit calculelor ZF. Violeta Luca nu a dat detalii cu