În timp ce Poşta Română reuşeşte cu greu să se menţină pe linia de plutire, firma Total Post şi-a crescut cifra de afaceri de peste trei ori anul trecut, reuşind totdată să-şi majoreze numărul de clienţi cu 60%.
Potrivit datelor comunicate de reprezentanţii firmei, anul trecut Total Post a furnizat servicii poştale cu o valoare de peste 35 milioane de lei faţă de 11 milioane, valoare raportată în 2011. Anul trecut, numărul clienţilor care au început să folosească reţeaua Total Post a crescut cu 60% faţă de 2011, ajungând în 2012 la peste 200 de companii.
“Anul 2012 a fost un an dificil având în vedere condiţiile de pe piaţă, volumul total al trimiterilor poştale din România fiind estimat la nivelul celui din 2011, aproximativ 450 milioane de scrisori. Vorbim aici doar de scrisorile interne. Cu toate acestea, Total Post a continuat să investească, atât în extinderea reţelei, cât şi în dezvoltarea serviciilor oferite. În acest fel, am reuşit să atragem clienţi noi şi să înregistrăm o creştere solidă a business-ului. Pentru 2013, ne propunem să păstrăm acelaşi ritm de creştere, cu atât mai mult cu cât, de la 1 ianuarie anul acesta, a încetat dreptul rezervat Poştei Române asupra expediţiilor poştale cu valoare mică. Ne aşteptăm ca în acest an să ajungem la o marjă a profitului operaţional de 8-10%”, a declarat directorul de dezvoltare al Total Post, Dan Roşu, citat de Agerpres.
În 2012, Total Post a livrat 43 de milioane de scrisori, cu o creştere de peste patru ori faţă de 2011, şi se aşteaptă ca anul acesta să ajungă la 55 de milioane de livrări. Aria de distribuire Total Post acoperă întreaga ţară la nivel de reşedinţe de judeţ, dar şi anumite oraşe secundare şi zone rurale.
“Cu toate că, până la începutul acestui an, piaţa serviciilor poştale a fost dominată de monopolul poştei de stat, noi am fost un fel de pioneri