Saloanele internaţionale de tehnologie sunt o sursă de "inspiraţie" pentru clienţii din România
Impactul acestor expoziţii ar fi fost şi mai mare, însă, dacă ar fi fost mai aproape de noi
Părerile retailerilor faţă de marile expoziţii tehnologice ce au loc pe parcursul întregului an sunt încă împărţite, dar majoritatea recunosc faptul că sunt o sursă de inspiraţie pentru cei mai fanatici dintre clienţi.
Salonul Consumatorului de Electronice (CES) care are loc în fiecare an în Las Vegas, Mobile World Congress (MWC) ce se defăşoară anul acesta în Barcelona, CeBit (Hanovra) sau IFA - Berlin sunt toate evenimente importante pentru marile companii tehnologice. De astăzi a început MWC 2013, care se va încheia joi, şi unde cei mai mari producători de dispozitive mobile îşi etalează produsele cu care atacă piaţa în acest an.
Aceste expoziţii sunt un prilej pentru companii să-şi prezinte arsenalul, dar şi o sursă de informare pentru pasionaţii de tehnologie din întreaga lume. În ultimii ani datorită unor mediatizări sporite - expoziţii precum CES şi MWC - au devenit mai populare. CeBit şi IFA nu erau chiar necunoscute pentru România, fiind şi mai aproape de noi din punct de vedere geografic şi prezenţa companiilor autohtone era mai uşor de semnalat.
Am discutat zilele acestea cu o parte din retaileri din sfera electro-IT şi am avut parte de câteva declaraţii-surpriză. Părerile nu sunt aceleaşi, dar se regăsesc şi puncte comune în percepţia retailerilor privind importanţa acestor expoziţii.
Koyos.ro: Apar imediat cereri pentru cele mai performante produse
Dana Iorga, directorul general al retailerului online Koyos.ro, ne-a dezvăluit că pasionaţii sunt atenţi la ce se întâmplă în afară şi chiar cer ca produsele să fie aduse şi la noi. "Fiind foarte mediatizate şi în România, lansările de la saloanele de tehnologie treze