„Când n-ajută nimic, te-ajută Cillit”…
Reduceri de preţuri şi de neuroni…în limita stocului disponibil
Ţine minte trei concepte: reduceri, bonusuri, oferte … Dacă nu poţi, nu trebuie să te panichezi. Le vei vedea scrise, le vei auzi rostite ca pe nesfârşite incantaţii, până când, în cele din urmă, nu te vei mai putea împotrivi şi vei păşi în lumea lor de basm. Este doar o chestiune de timp, iar timpul trece. Ofertele nu. Nu rata marea deschidere, marea închidere, promoţiile şi mai ales cei 10 ml pe care îi primeşti în plus la fiecare bax de apă minerală cumpărat. Viitorul sună bine. A gol. Fără un şut prealabil.
Reclama – tragedie în trei acte
Reclamele seamănă cu oamenii: în momentul în care sunt mincinoase, deloc atractive şi se tot repetă, încerci să le eviţi. Apoi, tot evitându-le, ajungi să te observi fredonând refrenul lor imbecilizant, le descoperi, înfiorat, numele peste tot şi sfârşeşti prin a le accepta ca pe o realitate de neschimbat. Reclamele bine făcute sunt ca oamenii deştepţi: rare şi greu de înţeles. Şi decât să rişte să nu se facă înţeleşi deloc, unii oameni preferă să fie înţeleşi prost, adică exact aşa cum se prezintă. În general, şi produsele sunt ca reclamele: funcţionează în măsura în care crezi în ele. Crema este mai bună dacă aşa îţi închipui şi mai ales dacă îţi doreşti suficient. Nu-i aşa că este un miracol? Exact cum spunea şi reclama… Celulita se desprinde de pe coapsele tale ca prin farmec, ba parcă în lumina asta eşti chiar mai suplă… Nu poate fi vorba doar despre lumina în care te priveşti. Trebuie să fie acea cremă…
„Cui pe cui se scoate”, după cum ne arată înţelepciunea populară românească. De exemplu, dacă refrenul farmaciei inimii, Catena, te aduce în pragul infarctului, unde crezi că poţi găsi un adevărat balsam pentru inima ta? Un lucru nu are nevoie să fie rău sau bun pentru a funcţiona. Trebuie d