În premieră pentru piaţa românească, OTP a lansat un program de recompense adresat tuturor clienţilor proprii posesori de carduri MasterCard, prin care oferă puncte de loialitate pentru plăţile cu cardul la comercianţi. În schimbul acestor puncte, clienţii pot beneficia de produse şi servicii de larg interes, cum ar fi aparatură electronică, excursii, produse pentru casă etc.
Programul se adresează posesorilor de carduri OTP Bank emise sub sigla MasterCard atât de credit, cât și de debit şi oferă beneficii încă din prima zi.
Odată intrați în programul de recompense‚ ’’MasterCard Rewards’’, clienții primesc un bonus de 1.000 de puncte, pe care le pot folosi pentru achiziţionarea produsului preferat dintr-un catalog ce include peste 200 de oferte. De asemenea, primii 3.000 de clienţi care se înrolează în program vor primi încă 1.000 puncte la prima plată cu cardul.
De la gadgeturi, la jucării pentru cei mici, și de la pachete spa, la zboruri cu parapanta, posesorii cardurilor MasterCard emise de OTP Bank au la dispoziție produse şi servicii din șase categorii: “Multimedia & Accesorii”, “Produse pentru casă”, “Hobby & Sport”, “Kids Club”, “MasterCard” și ”Călătorii și Timp liber”.
OTP speră ca până la finalul anului 10% din clienţii săi posesori de carduri MasterCard să fie înrolaţi în programul de recompense, mai exact circa 20.000 de carduri, dintr-un portofoliu de peste 200.000 de carduri MasterCard. Pentru premiile din cadrul programului OTP a pregătit un buget de 500.000 lei şi speră ca la anul să mărească suma considerabil.
Cum se primesc punctele? Clienţii vor primi câte 1 punct pentru fiecare 4 lei cheltuiţi pe cardul de debit, în vreme ce pentru cardul de credit se acordă 1 punct la fiecare 2 lei cheltuiţi.
Practic, banca sacrifică o parte din venituri pentru a investi în educarea clienţilor, iar clienţii mai educaţi înse