Cei mai multi romani care fac tranzactii online isi platesc online utilitatile (telefonie, curent, gaz, etc) – 43%, cumpara imbracaminte/ incaltaminte (38%), produse electronice (37%) si cosmetice/parfumuri (34%). Fata de octombrie 2011 se inregistreaza o scadere a comenzilor de bilete de avion, conform unui studiu Daedalus Millward Brown, realizat exclusiv pentru Wall-Street.ro, ce urmeaza a fi prezentat in premiera la ecomTIM.
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ de 600 de respondenti din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 55 de ani, care au acces la internet. Interviurile au fost realizate online, in perioada 02-08 februarie 2013, cu membrii panelului online Daedalus New Media.
Intreg studiul va fi prezentat in exclusivitate la cel mai mare eveniment regional de eCommerce, ecomTIM, ce va avea loc pe 13-14 martie la Timisoara. Cu speakeri internationali si romani de exceptie, editia din 2013 a ecomTIM are in prim plan oferirea de informatii esentiale pentru construirea si extinderea business-urilor online. Afla pe pagina evenimentului cum te poti inscrie la ecomTIM si cum poti beneficia de reduceri substantiale.
Rezultate preliminare:
Ce produse si servicii ati achizitionat in ultimele sase luni?
Plata utilitatilor ramane in continuare categoria folosita de cele mai multe persoane (43%) dar si restul ierarhiei este comparabila cu situatia din 2011. Astfel, pe locul doi se afla produsele de imbracaminte/incaltaminte (38%), urmate de produsele electronice (37%) si de produsele cosmetice/parfumurile (34%). Singura modificare semnificativa fata de perioada anterioara este scaderea numarului celor care au cumparat bilete de avion. Citeste si:Jocurile video incetinesc declinul mintal al persoanelor in varsta - STUDIUCum arata compania ideala pentru tinerii nascuti dupa anii '80Iubitorii de sms-uri, predispu