Traficul web pe telefoane şi tablete a ajuns anul trecut să reprezinte aproape o treime din totalul traficului pe Internet
Credit Suisse estimează că publicitatea pe dispozitivele mobile va creşte cu 20% anual până în 2017
Investiţiile în promovarea pe mobil s-au dublat anul trecut, de la 4 miliarde dolari în 2011, la 8,41 miliarde dolari
Traficul web pe dispozitivele mobile a ajuns anul trecut să reprezinte, la nivel mondial, 28,4% din totalul traficului pe Internet, iar procentul este în creştere, potrvit unei analize a Adage.
În plus, accesarea internetului pe telefoane sau tablete înregistrează o creştere de 14% mai mare decât cel pe calculatoare sau laptopuri, în contextul în care consumatorii utilizează din ce în ce mai mult aplicaţiile mobile, reţelele sociale sau e-mailul.
eMarketer estimează că investiţiile în publicitatea pe mobil s-au dublat anul trecut, de la 4 miliarde dolari în 2011, la 8,41 miliarde dolari şi se aşteaptă ca acestea să ajunge la 37 miliarde dolari în 2016.
Companiile care investesc în publicitate ştiu că va urma o perioadă în care trebuie să mute bugetele către dispozitivele mobile pentru a se adapta cu schimbarea obiceiurilor de consum ale persoanelor.
Credit Suisse estimează că publicitatea pe dispozitivele mobile va creşte cu 20% anual până în 2017, în timp ce publicitatea online tradiţională va avea un avans anual de doar 7%.
În asemenea condiţii, Jay Sears, vicepreşedinte în cadrul Rubicon Project şi copreşedinte al Interactive Advertising Bureau, oferă câteva sfaturi pentru cei care vor să monetizeze aceste tendinţe.
Fiţi transparenţi
Cumpărarea de spaţiu publicitar digital continuă să aibă părţi negative. Cumpărătorii ezită să cumpere publicitate atunci când nu ştiu unde vor apărea reclamele lor. De aceea transparenţa trebuie să fie o regulă principală