Peste 80% din veniturile florăriilor online de 1-8 martie vor proveni din sectorul corporate, estimează grupul FlorideLux.ro. În total, vânzările florăriei online vor ajunge la aproximativ 45.000 de euro.Comanda medie ajunge la 45 de euro.
„Deși zona consumer a crescut foarte mult în ultimii ani, mediul de business din București și zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizează, în perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe FlorideLux.ro și, în general, pe florăriile online”, susține Marius Dosinescu (foto), CEO FlorideLux.ro.
Totodată, vânzările realizate de FlorideLux în perioada amintită reprezintă circa 40% din totalul celor din lunile de primăvară. Dintre acestea, un procent important vor fi generate de PromoFlowers, un produs nou al florăriei online, care a stârnit foarte mult interes din partea clienților.
“PromoFlowers permite livrarea de buchete și aranjamente florale în vaze personalizate 100% cu brandul companiei-client. Este practic o noutate pe piață, care generează un impact vizual deosebit pentru respectivul brand”, adaugă șeful Dosinescu.
Referitor la preferințele românilor de 1 și 8 martie, Dosinescu spune că acestea se împart în 70% buchete, flori și aranjamente florale și doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precădere flori în această perioadă. În plus, acestea încep să caute florile pe care vor să le dăruiască cu 7 – 8 zile înainte de fiecare sărbătoare, iar majoritatea alege să le comande cu o zi sau două înainte.
Colecția FlorideLux.ro dedicată zilelor de 1 și 8 martie din acest an se numește Blue Spring și conține 39 de produse. Accentul floral este pus pe zambile, narcise, ranunculus, anemone, lalele, frezii și lisianthus, însă, dat fiind faptul că este primăvară, clienții magazinului online aleg și florile specifice sezonului, și anume lalelele, narcisele,