Ursus Breweries va lansa pe piaţa locală prima bere fără alcool cu arome, în prezent acest segment fiind acoperit doar de importatori. Astfel, compania va introduce pe piaţa românească a berii un nou brand, consolidându-şi poziţia pe segmentul berilor cu arome.
Ursus a solicitat la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci înregistrarea mărcii Ursus Cool, sub forma căreia va comercializa o bere cu limonadă şi o bere fără alcool cu limonadă. Pe segmentul berii fără alcool cu arome competiţia nu este încă prezentă pe piaţa românească, dacă nu sunt luaţi în calcul importatorii.
În ultimii ani, principalii actori de pe piaţa berii locale s-au întrecut în lansări de sortimente, atât pentru a atrage un nou tip de consumatori, respectiv femeile, cât şi pentru a revitaliza consumul în general. Ursus a fost primul producător care a trecut pragul spre nişa produselor destinate femeilor în 2008, când a lansat Redd’s Fresh, cu aromă naturală de lămâie şi un grad de alcoolizare de 4,5 la sută. Ulterior produsul a fost refăcut, în prezent sortimentul conţinând suc de lămâie în proporţie de 4,5 la sută şi o cantitate de alcool de 4 la sută. Tot atunci, producătorul şi-a încercat norocul cu Redd’s Sun, o bere cu arome de guava şi lime cu 4,5 la sută alcool, la care au renunţat ulterior.
Ursus deţine trei fabrici de bere în Buzău, Braşov şi Timişoara şi o mini-facilitate de producţie în Cluj. Mărcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Stejar, Azuga, Redd’s, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Miller şi Pilsner Urquell.
În ultimele trei luni ale anului trecut, volumul vânzărilor SAB Miller, grupul din care face parte Ursus Breweries, au crescut cu 23 de procente. În intervalul aprilie – septembrie 2012, volumul vânzărilor de bere înregistraseră un avans de 25 la sută faţă de perioada corespunzătoare a anului 2011.
Ursus este unul dintre cel