Traseul Autostrăzii Comarnic-Braşov, după cum a fost stabilit, va porni din DN1, în zona Comarnic şi se va termina în apropiere de comuna Cristian, de unde se vor face racorduri cu drumurile existente.
Astfel, toţi cei care vor veni din Capitală spre Braşov sau spre Poiana Braşov vor trebui să treacă obligatoriu prin Râşnov ca să ajungă apoi la Braşov. Edilii râşnoveni susţin că DN 73, care face legătura cu Braşovul, şi străzile din Râşnov, care duc spre drumul de Poiană, nu sunt pregătite însă să susţină valori de trafic foarte mari. Asta ar însemna că traficul se va gâtui în Râşnov, aşa cum se întâmplă acum pe DN 1, în zona dintre Azuga – Buşteni, crede primarul Adrian Veştea.
O ocolitoare cu bani europeni
În acest context, edilul a precizat că unul dintre proiectele pe care îl pregăteşte în vederea accesării unei finanţări europene din sesiunea 2014 – 2020 este cel privind amenajarea unei şosele de ocolire a Râşnovului şi Cristianului, chiar dacă, deocamdată, realizarea construcţiei autostrăzii este incertă. „Toţi cei care vor veni pe autostradă dinspre Capitală vor prefera să vină spre Braşov sau spre Poiană prin Râşnov, fiindcă ieşirea din zona Timişul de Sus este mai departe. Trebuie să amenajăm un nou drum pe la marginea oraşului spre Vulcan, astfel ca să nu se creeze ambuteiaje în oraş, aşa cum se întâmplă acum în zona Buşteni. Ştim foarte bine, că domeniul schiabil din Poiană este extrem de solicitat, dar valorile de trafic vor fi mult prea mari pentru străzile din oraşul nostru”, a explicat Veştea.
Traseul Autostrăzii Comarnic-Braşov, după cum a fost stabilit, va porni din DN1, în zona Comarnic şi se va termina în apropiere de comuna Cristian, de unde se vor face racorduri cu drumurile existente.
Astfel, toţi cei care vor veni din Capitală spre Braşov sau spre Poiana Braşov vor trebui să treacă obligatoriu prin Râşnov ca să aju