Piraeus Bank România a lansat o nouă platforma de comunicare, cu sloganul “În dialog cu tine”. Povestea spotului “Ray of Light”: un joc de lumini, cu oglinzi și reflexii, care pornește de pe clădirea Piraeus Bank.
Ideea? “Să poziţioneze Piraeus Bank România ca o bancă deschisă care pune preţ pe comunicarea şi relaţionarea dintre oameni, nu doar dintre instituţie şi client” și să “exprime viziunea strategică a companiei de a construi relaţii autentice între bancă şi cei peste 300,000 de clienţi”, explică agenția de publicitate.
Spotul pentru Piraeus Bank a fost realizat de Mather Communications.
Spotul campaniei de imagine este difuzat timp de o lună, incepand cu 15 februarie, pe staţiile: PRO TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, National TV, Kanal D, Prima TV, Diva Universal şi Romania TV.
Piraeus Bank România a lansat o nouă platforma de comunicare, cu sloganul “În dialog cu tine”. Povestea spotului “Ray of Light”: un joc de lumini, cu oglinzi și reflexii, care pornește de pe clădirea Piraeus Bank.
Ideea? “Să poziţioneze Piraeus Bank România ca o bancă deschisă care pune preţ pe comunicarea şi relaţionarea dintre oameni, nu doar dintre instituţie şi client” și să “exprime viziunea strategică a companiei de a construi relaţii autentice între bancă şi cei peste 300,000 de clienţi”, explică agenția de publicitate.
Spotul pentru Piraeus Bank a fost realizat de Mather Communications.
Spotul campaniei de imagine este difuzat timp de o lună, incepand cu 15 februarie, pe staţiile: PRO TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, National TV, Kanal D, Prima TV, Diva Universal şi Romania TV.