Desi multi botosaneni se trezesc la sfarsitul fiecarei luni cu facturi incarcate cu consumuri ce nu le apartin, sefilor societatii Nova Apaserv nu pare sa le pese prea mult de pierderile de apa din retea. Cei de la Nova Apaserv le cer clientilor botosaneni sa isi asume proprietatea si sa plateasca tot ce arata apometrul de scara, in schimb ei nu au nicio grija cand trec ore, chiar zile intregi in care se pierde apa prin conductele sparte fara ca echipele lor sa intervina.
O situatie de acest gen s-a intamplat si luni, cand locatarii din sute de apartamente dintr-o zona centrala a municipiului au ramas fara apa sau au avut apa la presiune foarte scazuta, iar reprezentantii Nova Apaserv au lasat sa treaca vreo 20 de ore pana ce echipele au inceput sa sape pentru remedierea deficientei. Dupa jumatate de zi si o noapte in care sute de apartamente au fost lasate fara apa, reprezentantii Societatii Nova Apaserv au binevoit sa anunte avaria printr-un comunicat de presa, de parca atunci ar fi intervenit problema.
In acel comunicat, botosanenii afectati au fost asigurati ca Nova Apaserv „va interveni cu operativitate”.
De luni la amiaza, de la ora 12.00, locatarii mai multor blocuri de pe Calea Nationala si Marchian au constatat ca au ramas fara apa la robinet. Desi initial unii au sperat ca intr-o ora, doua apa va reveni, s-au convins mai tarziu ca lucrurile stau altfel. Alte scari au avut apa, dar cu presiune foarte mica din cauza pierderilor la conducta sparta. Echipa de interventie de la Nova Apaserv a venit, a vazut si a plecat. De la dispeceratul societatii, cei care s-au interesat luni seara au aflat ca echipa de interventie va trece la treaba abia a doua zi dimineata, ca este o problema mai serioasa acolo, dar ca echipele urmau sa sape abia marti dimineata pentru a inlocui conducta care a plesnit.
„Este o problema mai serioasa acolo, sunt afe