Paginademedia.ro vă prezintă un caz similar cu celebrul Mirela bugetara, în care “actorii” din reportajul TV nu sunt chiar …cine par a fi. O poveste cu cadouri, cameramani și “reporterițe degeaba”. Dezvăluită în exclusivitate pentru Paginademedia.ro chiar de cel implicat direct în subiect.
Cazul, în continuare:
“Dorian nu a lăsat cumpărăturile de mărțișor pe ultima sută de metri și a venit încă din prima zi a târgului pentru a găsi cadoul perfect pentru iubita lui”, începe un reportaj de pe Digi 24 despre un târg din Constanța.
“Aș vrea ceva special pentru iubita mea, nu un mărțișor clasic. Ceva deosebit”, spune Dorian în reportaj. Este alături de “un consultant” care îl ajută la achiziție.
Aflăm apoi cine sunt vedetele târgului, dar și că prețurile sunt foarte accesibile.
Până aici nimic deosebit, un reportaj TV. Doar că Dorian “a venit încă din prima zi a târgului” nu pentru a lua cadouri pentru iubita lui ci pentru că era …unul dintre organizatorii târgului. Nici consiliera lui nu era “consultant de imagine” ci un expozant la târg.
Pe tot parcursul reportajului nu se precizează că Dorian Hapurnea este organizator. “Regia” reportajului a fost dezvăluită în exclusivitate pentru Paginademedia.ro chiar de către Hapurnea, într-un interviu pe care îl publicăm în continuare.
Ideea, spune Hapurnea, a fost a cameramanului Marius Panțu (numele lui Oanțu a mai fost implicat într-un alt caz celebru prezentat de Paginademedia.ro – Furtuna de nisip de la Realitatea TV).
Hapurnea recunoaște că a greșit când a acceptat rolul din reportaj: “un compromis de dragul publicității. Am greșit. Și ei au prezentat consultanți care nu există, de fapt, la târg, ceea ce este o problemă. Presă făcută pe genunchi.”
Dorian Hapurnea este unul dintre organizatorii târgului de la Constanța. Deține și site-ul Constanța.ro.
Interviul, în c