Grupul FlorideLux.ro, care opereaza magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar si florariile offline FlorideLux, mizeaza pe vanzari de aproximativ 45.000 de euro cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie.
Din totalul vanzarilor pe care compania estimeaza sa le inregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate. In opinia FlorideLux.ro, situatia este similiara la nivel de piata.
„Desi zona consumer a crescut foarte mult in ultimii ani, mediul de business din Bucuresti si zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizeaza, in perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe FlorideLux.ro si, in general, pe florariile online”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Totodata, vanzarile realizate de FlorideLux in perioada amintita reprezinta circa 40% din totalul celor din lunile de primavara. Dintre acestea, un procent important vor fi generate de PromoFlowers, un produs nou al florariei online, care a starnit foarte mult interes din partea clientilor.
“PromoFlowers permite livrarea de buchete si aranjamente florale in vaze personalizate 100% cu brandul companiei-client. Este practic o noutate pe piata, care genereaza un impact vizual deosebit pentru respectivul brand”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro. Citeste si:LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de e-commerceRezumat ecomTIM: Cele mai interesante declaratii despre comertul electronic2Parale: Cartile, surpriza anului 2012 in e-commerce. Lansam un serviciu nou de afiliere
Acesta a mentionat ca personalizarea produsului se face in maxim 24 de ore din momentul aprobarii layout-ului.
Referitor la preferintele romanilor de 1 si 8 martie, Dosinescu a spus ca acestea se impart in 70% buchete, flori si aranjamente florale si doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precadere