Afacerile companiilor de curierat rapid din România au crescut anul trecut la 225 de milioane de euro, iar printre principalii factori care au determinat această creştere au fost creşterea comenzilor din comerţul online şi pierderile înregistrate de Poşta Română pe segmentul livrărilor uşoare, potrivit reprezentanţilor companiei de profil DPD România.
„Ne aşteptam la începutul lui 2012 ca piaţa să ajungă undeva în jurul cifrei de 200 de milioane de euro. Am fost şi noi suprinşi de evoluţie, însă se parte că Poşta Română a mai pierdut circa 30 de milioane de euro din activităţile pe care le prestează”, a declarat într-o conferinţă de presă, Lucian Aldescu, CEO DPD România, membră a DPD Internaţional, cea care deţine cea mai mare reţea de distribuţie rutieră din Europa Centrală şi de Est.
Potrivit acestuia afacerile provenite din segmentul e-commerce au adus cea mai mare creştere pieţei. „E-commerce-ul a devenit din ce în ce mai important pentru firmele de curierat rapid din România. Inclusiv pentru noi, DPD România, livrările venite pe aceste segment au generat o creştere importantă a afacerilor”, a mai spus Lucian Aldescu.
Afacerile companiilor de curierat rapid din România au crescut anul trecut la 225 de milioane de euro, iar printre principalii factori care au determinat această creştere au fost creşterea comenzilor din comerţul online şi pierderile înregistrate de Poşta Română pe segmentul livrărilor uşoare, potrivit reprezentanţilor companiei de profil DPD România.
„Ne aşteptam la începutul lui 2012 ca piaţa să ajungă undeva în jurul cifrei de 200 de milioane de euro. Am fost şi noi suprinşi de evoluţie, însă se parte că Poşta Română a mai pierdut circa 30 de milioane de euro din activităţile pe care le prestează”, a declarat într-o conferinţă de presă, Lucian Aldescu, CEO DPD România, membră a DPD Internaţional, cea care deţine