În perioada ianuarie-februarie 2013, la sediul C.J.P.C. Gorj au fost inregistrate un numar de 53 reclamatii din partea consumatorilor. 58 % din reclamatiile inregistrate au fost solutionate in mod favorabil pentru consumatori dispunandu-se acordarea de despagubiri.
Cele mai reclamate produse si servicii la nivelul C.J.P.C. Gorj au fost produsele si serviciile nealimentare, reclamatiile avand ca obiect produse ca telefoane mobile, electrocasnice, centrale termice, produse IT precum si servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie fixa/mobila, energie electrica sau produse/servicii financiare.
În perioada ianuarie-februarie 2013, la sediul C.J.P.C. Gorj au fost inregistrate un numar de 53 reclamatii din partea consumatorilor. 58 % din reclamatiile inregistrate au fost solutionate in mod favorabil pentru consumatori dispunandu-se acordarea de despagubiri.
Cele mai reclamate produse si servicii la nivelul C.J.P.C. Gorj au fost produsele si serviciile nealimentare, reclamatiile avand ca obiect produse ca telefoane mobile, electrocasnice, centrale termice, produse IT precum si servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie fixa/mobila, energie electrica sau produse/servicii financiare.