TELEVIZORUL, PRINCIPALA SURSĂ DE INFORMARE. Televizorul este principala sursă de informare pentru 97% dintre români, potrivit celui mai nou Eurobarometru,citat de HotNews.ro. Sondajul, realizat la cererea Comisiei Europene, arată că unul din patru români se crede destul de bine informat cu privire la chestiunile europene, 49% consideră că mass-media din România vorbesc despre Uniunea Europeană într-o măsură satisfăcătoare, cei mai mulți consideră că televiziunea tratează obiectiv știrile despre UE, dar numai un sfert dintre ei apreciază că site-urile web tratează obiectiv astfel de știri.
Pentru România, datele pentru acest sondaj au fost culese în perioada 2-18 noiembrie 2012, pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1.014 persoane de 15 ani și peste, marja de eroare fiind de +/-3,08%
Eurobarometru: 97% dintre români se informează de la TV, jumătate cred că televiziunea prezintă satisfăcător Uniunea Europeană
TOPUL SPENDERILOR DE PUBLICITATE RADIO. Primii 10 spenderi au investit anul trecut peste 25,2 milioane de euro în publicitatea radio, scrie DailyBusiness.ro. Orange România se află în fruntea clasamentului celor mai mari spenderi în publicitatea radio în anul 2012, cu un buget de promovare de 4,13 milioane de euro și un număr de 12.681 de difuzări, potrivit studiului de Monitorizare a Investițiilor în Publicitate (MIP), realizat de BRAT.
Pe locul 2 se află retailerul Lidl cu un buget de 4,11 milioane de euro pentru 14.134 de difuzări.
Următoarele clasate în fuctie de banii investiți în publicitatea radio sunt: Carrefour (3,95 milioane euro), Real Hypermarket România (2,82 milioane euro), Vodafone România (2 milioane euro), Metro Group (1,9 milioane de euro), Rewe România (1,78 milioane euro), Altex (1,54 milioane euro), Volskbank România (1,53 milioane euro), iar pe locul 10 în top se află Romtelecom (1,41 milioane euro).