O constănţeancă a reclamat la Protecţia Consumatorilor că firma la care comandase uşi de interior i-a montat unele mai mici, fără glafuri, cu geamul spart şi nu i-a dat nici factură, nici garanţie
Patronul firmei nu dă doi bani pe amenda dată de C.J.P.C. şi spune că nu-i va remedia deficienţele
Numărul firmelor constănţene care au început să-şi înşele clienţii chiar şi cu riscul că vor fi sancţionaţi contravenţional de către autorităţi este în continuă creştere. Printre acestea se numără şi societăţile care comercializează uşi de interior şi exterior.
Directorul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului (C.J.P.C.) Constanţa, Dionisie Culeţu, ne-a declarat că numărul reclamaţiilor pe acest segment a ajuns, anul trecut, la cel puţin 20, iar din luna ianuarie au apărut alte reclamaţii în acest sens. Cele mai multe sesizări vin din partea constănţenilor care au încheiat contracte de vânzare – cumpărare pentru achiziţionarea uşilor de interior şi exterior cu firmele de pe strada Poporului, din municipiul Constanţa. Una dintre păgubite s-a plâns de curând la C.J.P.C. că, după ce a comandat două uşi pentru baie şi bucătărie, acestea au fost montate de către lucrătorii firmei, dar erau mai mici cu cinci centimetri decât ar fi trebuit. Mai mult decât atât, una dintre uşi a fost montată cu geamul spart, iar administratorul firmei o amână de pe o zi pe alta că va veni să-i schimbe măcar geamul. Pe lângă faptul că uşile erau mult mai mici decât ar fi trebuit, că geamul uneia era spart, uşile erau prevăzute cu glafuri pe o singură parte. Acest inconvenient presupune alte cheltuieli pentru client, pentru efectuarea lucrărilor de zidărie care să umple golul lăsat de… către meşterii tâmplari. Deşi au asigurat montajul, lucrătorii firmei cu pricina nu s-au sinchisit să ia dimensiunile uşilor, ci au pus-o pe clientă să facă acest lucru.
Problemele ridicat