Versiunea GTS a “viperei” Dodge SRT vine în 2013 cu un plus de 10 CP, astfel că V10-le aspirat cu bloc imens de 8.400 cmc pune la sol 650 CP (471 kW) la 6.150 rotaţii, în vreme ce cuplul maxim de 812 Nm ( 600 lb torque) ar face să se simtă intimidate chiar şi unele cap tractoare de camioane.
Într-un SRT Viper GTS 2013 totul se întâmplă asemenea unei benzi de film dată pe “fast-farward”, sprintul pe prima sută de km/h se petrece extrem de abrupt, în 3,2 secunde, însă dacă pista aeroportului din Frankfurt este disponibilă, cuplul imens impinge cu brutalitate bestia până la o viteză maximă ce egalează chiar şi cel mai rău băiat din clasă, versiunea Bentley Continental GT3 cu ai săi 330 km/h.
Modelul GTS vine cu amortizoare Bilstein Damp Tronic, adică un sistem de suspensii ajustabile de către şofer pe două nivele. Setările Sport şi Track implică un comportament diferit al controlului stabilităţii, jante cu design unic, iar în standard vine cu un interior invelit în piele Nappa. Scaunele puternic profilate sunt de tip scoică.
Dacă calci acceleraţia provocând derapaje ori burn-out, atunci ar trebui să ai milă şi de preţioasele anvelope Pirelli P Zero cu dimensiunea pe 295/ talon 30 pe 18 ţoli pentru puntea faţă, dar mai ales de roţile tractoare posterioare, care sunt de corvoadă, măsurile acestora fiind jurasice ( 355/30/19 ţoli). Finisajele jantelor pot veni polishate, negre sau negru-mat, cu design în 8 spiţe
Opţional, pachetul SRT Track vine cu jante ultrauşoare asezonate cu performantele gume Pirelli P Zero Corsa.
Revenind la unitatea de 8,4 litri cu arhitectură V10 de sub capotă, aceasta dispune de noi pistoane forjate, o admisie mai uşoară din materiale compozite, o volantă din aluminiu şi puncte de prindere hidraulice. În ciuda faptului că blocul motor este mai dur, acesta este mai uşor cu 25 pounds (11,4 kg) comparativ cu predeceso