Cifra de afaceri a companiei de curierat rapid, DPD România, fosta Pegasus, a crescut anul trecut cu 26 de procente până la un nivel de 46 de milioane de lei, în principal susţinute de un volum în creştere al livrărilor venite din segmentul de e-commerce, au anunţat oficialii companiei, într-o conferinţă de presă.
„Anul trecut a fost un an bun pentru noi. Am reuşit o cifră de afaceri de 46 de milioane de lei, ceea ce înseamnă o creştere de 26%, faţă de nivelul înregistrat în 2011. Este o cifră de afaceri peste aşteptările noastre de la începutul anului trecut”, a declarat, Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit directorului comercial al companiei, Alin Gherman, Director Comercial, evoluţia cifrei de afaceri a fost puternic influenţată de comenzile venite din comerţul electronic. „Comenzile din partea aceasta de e-commerce, ce înseamnă atât magazinele online, dar şi firmele care se ocupă cu teleshopping şi companiile de vânzări directe, au crescut cu aproximativ 50% în 2012 faţă de aportul adus în 2011. Astfel, ponderea din afacerile noastre a comenzilor din e-commerce a crescut la aproape 30%. Pentru 2013 sperăm să creştem această cotă, la peste 40% din cifra noastră de afaceri”, a explicat Alin Gherman.
O pondere importantă în creşterea cifrei de vânzare a avut-o şi achiziţia de noi clienţi. Potrivit directorului comercial al DPD România, clienţii vechi au generat 40% din creşterea cifrei de afaceri, în timp ce noii clienţii au generat 60%. Compania a ajuns la un număr de peste 2.500 de clienţi facturaţi în fiecare lună, iar pentru 2013, speră să ajungă la peste 3.100 de clienţii stabili.
În 2012 compania ai avut un buget de 1,2 pentru investiţii. „În 2012 am stabilit iniţial de 800.000 de euro, dar am decis să creştem bugetul la 1,2 milioane de euro. Am investit aceşti bani în platforma electronică, dar şi în flotă. Dar în mare parte inv