“Un subiect de presă tendențios și fără documentare” spune Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA) despre materialele în care Realitatea TV a contestat datele de audiență TV.
Într-o poziție trimisă Paginademedia.ro, ARMA spune că “nu a fost informată despre nemulţumirile conducerii Realitatea TV anterior difuzării pe post a unor alegaţii privind sistemul de măsurare, cu toate că Realitatea TV este membru al ARMA şi avea la dispoziţie mecanismele interne ale Asociaţiei pe care le poate folosi atunci când doreşte sesizarea unor aspecte legate de rezultatele de audienţă”.
“Din contră, s-a preferat generarea unui subiect de presă, tendenţios şi fără documentare, îndreptat către Kantar Media”, se mai arată în document.
Totodată, asociația anunță că astăzi a avut loc “o întâlnire între reprezentanţii Realitatea
TV, Kantar Media şi ARMA, prilej cu care s-au prezentat reprezentanţilor Realitatea TV cum funcţionează sistemul de măsurare a audienţelor TV și analize relevante pe datele de audiență.”
ARMA, asociație pentru care firma Kantar realizează măsurătorile de audiență TV, numără peste 90 de membri, printre care majoritatea stațiilor TV, agenții de media și clienți de publicitate.
Punctul de vedere integral al ARMA:
“Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) a luat notă cu surprindere în cursul zilei de 26 februarie a.c. de campania declanşată de postul de televiziune Realitatea TV pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media.
ARMA nu a fost informată despre nemulţumirile conducerii Realitatea TV anterior difuzării pe post a unor alegaţii privind sistemul de măsurare, cu toate că Realitatea TV este membru al ARMA şi avea la dispoziţie mecanismele interne ale Asociaţiei pe care le poate folosi atunci când doreşt