Incepand cu data de 1 martie 2013, serviciul Call Center din cadrul ApaVital va fi reorganizat, fara ca acest lucru sa afecteze comunicarea cu clientii si interventiile in remedierea avariilor sau a disfunctionalitatilor semnalate de catre acestia.
Noul program de lucru al serviciului Call Center, apelabil din orice retea la numarul de telefon 0232.969, este urmatorul:
- luni – vineri: 07.00 – 21.00
- sambata, duminica si sarbatorile legale: 08.00 – 20.00
Practic, se va renunta la functionarea in tura de noapte a serviciului Call Center, lucru suplinit de Biroul Dispecerat, care va prelua eventualele avarii si disfunctionalitati aparute pe timpul noptii in reteaua de distributie a apei potabile sau in reteaua de canalizare.
Decizia are ca scop eficientizarea acestei activitati, majoritatea clientilor apeland la serviciile Call Center in special pe parcursul zilei. Odata cu noua organizare, numarul de operatori va creste pe intervalele zilnice orare cele mai solicitate, ceea ce va duce la limitarea numarului de apeluri pierdute si la fluidizarea traficului de telefonie.
Foto: iasii.ro Tag-uri: serviciu, call center, ApaVital
Incepand cu data de 1 martie 2013, serviciul Call Center din cadrul ApaVital va fi reorganizat, fara ca acest lucru sa afecteze comunicarea cu clientii si interventiile in remedierea avariilor sau a disfunctionalitatilor semnalate de catre acestia.
Noul program de lucru al serviciului Call Center, apelabil din orice retea la numarul de telefon 0232.969, este urmatorul:
- luni – vineri: 07.00 – 21.00
- sambata, duminica si sarbatorile legale: 08.00 – 20.00
Practic, se va renunta la functionarea in tura de noapte a serviciului Call Center, lucru suplinit de Biroul Dispecerat, care va prelua eventualele avarii si disfunctionalitati aparute pe timpul noptii in reteaua de distribu