Romtelecom a inregistrat anul trecut venituri de circa 620 milioane euro, in scadere cu 5,4% fata de anul precedent. In acelasi timp, pro forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane euro.
”O prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti", a declarat directorul general al Romtelecom, Stefanos Theocharopoulos, intr-un comunicat transmis de companie.
Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.
Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti, se arata in comunicatul companiei.
O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare).
in 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, a mai transmis compania.
Principalii competitori din piata ai Romtelecom sunt RCS&RDS si UPC.
Operatorul de comunicatii prin cablu UPC Romania a inregistrat anul trecut venituri de 450 de milioane de lei, in crestere cu circa 3% fata de 2011, iar numarul clientilor a crescut tot cu aproximativ 3%, ajungand la 1,17 de milioane. In 2011 UPC Romania inregistra venituri de 437 milioane lei. Romtelecom a inregistrat anul trecut v