Atunci când se alege un cadou în această perioadă a anului, parfumurile rămân în topurile preferinţelor. În plus, vânzările de cosmetice, per total, sunt comparabile cu cele de dinainte de sărbătorilor de iarnă.
“Fară nicio îndoială parfumurile rămân în topul preferinţelor, urmate de produsele de machiaj, care respectă ultimele trenduri în materie de culori, şi produsele pentru îngrijirea corpului. De asemenea, accesorii precum genţi, portofele, eşarfe şi bijuterii sunt alese drept cadouri de către consumatoarele noastre”, a declarat, pentru Curierul Naţional,
Amalia Precup, Events & Corporate PR Specialist al Avon Cosmetics România.
Potrivit ei, vânzările vor avea o evoluţie “frumoasă”, în luna martie .
“Vânzările din broşura care precede perioada 1-8 martie sunt comparabile cu vânzările dinaintea sărbătorilor de iarna, acestea fiind prilej pentru a oferi cadouri persoanelor dragi”, a explicat Amalia Precup.
O uşoară creştere a bugetelor alocate pentru cadouri
Despre bugetele alocate cadourile, reprezentantul Avon ne-a pus că variază foarte mult în funcţie de situaţia financiară şi mai ales de împrejurările familiare.
“În comparaţie cu anul precedent putem observa o uşoara creştere a bugetului mediu alocat cadourilor”, a mai declarat Amalia Precup, explicând că în această perioadă pe lângă consumatorii fideli se mai adaugă şi “consumatorii sezonieri” care se află în căutarea de cadouri.
Atunci când se alege un cadou în această perioadă a anului, parfumurile rămân în topurile preferinţelor. În plus, vânzările de cosmetice, per total, sunt comparabile cu cele de dinainte de sărbătorilor de iarnă.
“Fară nicio îndoială parfumurile rămân în topul preferinţelor, urmate de produsele de machiaj, care respectă ultimele trenduri în materie de culori, şi produsele pentru îngrijirea corpului. De