Reducerile oferite pentru sărbătorile primăverii urcă în unele magazine până la 80- 90%, în special la produse de îmbrăcăminte. Şi magazinele IT oferă discounturi.
Retailerii au lansat oferte speciale pentru produsele dedicate Mărţişorului şi zilei de 8 martie. Lanţul de hipermarketuri Carrefour, de exemplu, are până pe 8 martie reduceri de 20% la toate produsele de machiaj. Tot până atunci mărcile de cosmetice Dove, L’Oreal, Nivea, Palmolive sau Schwartzkopf, au reduceri la produsele proprii comercializate în cadrul magazinului.
Real-hypermarket a redus cu 42% preţul expressorului Tassimo, până la 229 de lei, până la aceeaşi dată, de 8 martie. Tot aici, electrocasnicele Braun beneficiază de reduceri de până la 40%, până pe data de 3 aprilie. Pot primi discountul cei care deţin un anumit număr de puncte bonus, obţinute pe baza cumpărăturilor.
Acelaşi hipermarket derulează în această perioadă promoţii la majoritatea gamelor de produse ce pot fi oferite drept cadou de mărţişor. Este vorba de cosmetice, electrocasnice, flori, aparate de întreţinere corporală.
Reduceri după reduceri
Deşi de abia a trecut vârful perioadei de soldare, retailerii de haine au menţinut o parte din promoţii şi pentru sărbătorile primăverii. TinaR, de exemplu, aplică reduceri de până la 90% la hainele de damă.
Tot pentru 8 martie, Ama Fashion oferă discounturi care urcă la unele produse şi până la 80%. De la 150 de lei, o fustă cu un discount de 80% ajunge la un preţ de numai 29 de lei.
Promoţii pentru cadourile mai scumpe
Şi cadourile mai consistente au preţuri speciale în perioada sărbătorilor primăverii. Retailerii IT nu au scăpat prilejul de a vinde mai mult cu ocazia sărbătorilor dragostei, din februarie sau de 1 şi 8 martie. Domo oferă un voucher de 50 de lei, de Mărţişor, pentru produsele de înfrumuseţare, precum peria rotativă sau pentru ep