Hörmann, cel mai mare producător european de uşi de garaj şi tehnică de încărcare, a demonstrat, în cadrul ediţiei de anul acesta de la BAU, că sustenabilitatea poate fi aplicată şi în industria furnizorilor de construcţii. De asemenea, din 2013 Hörmann are susţinerea lui Michael Schumacher, în poziţia de Ambasador al brandului.
Din 2013, reputatul pilot de Formula 1 Michael Schumacher este Ambasador Hörmann la nivel internaţional.
Michael Schumacher este un model de succes, ambiţie, experienţă, entuziasm şi pasiune pentru tehnologie, atribute împărtăşite şi de Hörmann.
„Cunosc brandul Hörmann încă de la începutul carierei mele motorsport. Chiar şi uşile noastre secţionale industriale de go-kart din Kerpen erau de la Hörmann. Acum le văd pe numeroase piste din circuitul de Formula 1, de la Nürburgring până la Shanghai. Sunt foarte interesat de tehnologiile fiabile inovatoare, care în sportul pe care îl practic sunt foarte importante. De aceea, activitatea mea ca Ambasador Hörmann va fi cu siguranţă foarte interesantă şi vom avea numeroase oportunităţi pentru a schimba noi idei”, declară Michael Schumacher, Ambasador Hörmann.
"Până acum am lăsat calitatea produselor noastre vorbescă de la sine", declară Bogdan Cojocaru, Director General Hörmann România. "Dar, prin Michael Schumacher, am găsit Ambasadorul perfect care reprezintă valorile companiei – angajament, fiabilitate şi progresul prin intermediul tehnologiei".
Citeşte şi HORMANN ŞI HUSQVARNA la EXPO CASA MEA, ediţia 2013
_ _ _ _
Hörmann a introdus în fabricile sale un sistem de management energetic, certificat în conformitate cu ISO 50001, prin care aproximativ 40% din necesarul folosit este reprezentat de energie ecologică certificată. Prin măsurile luate, Hörmann economiseşte aproximativ 1.400 de tone de CO2 în fiecare an.
Produsele Hörmann au primit eco-cert