Românii preferă să dăruiască, cu ocazia acestor zile, în principal buchete, flori şi aranjamente florale şi mai puţine cadouri, doar 30% dintre aceştia alegând ultima variantă, este de părere Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
„În ceea ce priveşte florile alese de către clienţii, acestea sunt în marea majoritate de sezon – lalele, zambile, narcise, frezii şi ghiocei”, a declarat acesta, pentru Curierul Naţional.
Între 1 şi 8 martie, FlorideLux.ro se aşteaptă la vânzări de aproximativ 45.000 de euro, mai mari cu 50% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, cand a înregistrat afaceri de 30.000 de euro. Din totalul vânzărilor pe care compania estimează să le înregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate.
„Faţă de restul anului, de sărbatorile importante (Craciun, Valentine’s Day, 1 şi 8 martie etc.) vânzările noastre cresc chiar şi de trei sau patru ori, însa tichetul mediu de comandă scade”, a mai afirmat Marius Dosinescu.
Bugetul mediu alocat este este cuprins între 60 şi 210 de lei, însă în aceeaşi perioadă a anului trecut valoarea comenzilor era situată între 100 şi 200 de lei.
Românii preferă să dăruiască, cu ocazia acestor zile, în principal buchete, flori şi aranjamente florale şi mai puţine cadouri, doar 30% dintre aceştia alegând ultima variantă, este de părere Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
„În ceea ce priveşte florile alese de către clienţii, acestea sunt în marea majoritate de sezon – lalele, zambile, narcise, frezii şi ghiocei”, a declarat acesta, pentru Curierul Naţional.
Între 1 şi 8 martie, FlorideLux.ro se aşteaptă la vânzări de aproximativ 45.000 de euro, mai mari cu 50% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, cand a înregistrat afaceri de 30.000 de euro. Din totalul vânzărilor pe care compania estimează să le înregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate.
„Faţă de r