Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă din țara noastră și numărul doi pe servicii TV, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 620 milioane euro, conform rezultatelor financiare anunțate de companie.
2012 a fost un an de stabilitate financiară pentru Romtelecom, compania reușind să-și păstreze veniturile la un nivel stabil, ajungând la o cifră de afaceri de aproape 620 milioane euro în cele 12 luni ale anului. În același timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane euro pentru 2012.
“Suntem mulțumiți că am obținut performanțe financiare și operaționale semnificative prin inițiativele noastre de reducere a costurilor și prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-tradiționale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom și Cosmote România. “Compania și-a continuat direcția strategică de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate în venituri și profitabilitate, precum și în faptul că peste 50% din baza de clienți folosește cel puțin două servicii de la Romtelecom. O altă prioritate strategică a companiei a fost reprezentată de serviciile TV, rezultând în creșterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum și în creșterea numărului de clienți, reflectând tendința acestora de a migra către servicii cu valoare adăugată mai mare”, adaugă Stefanos Theocharopoulos.
În 2012, Romtelecom le-a oferit clienților săi o experiență TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ conținut premium, disponibil în pachete personalizate. Conținutul TV de calitate, ca element de diferențiere, a fost pus la dispoziția clienților prin intermediul Dolce Sport, care a transmis în 2012 cele mai importante competiții sportive ale anului.
Mai mulți abonați la Internet
Numărul abonaţilor la serviciile de internet broadband ale Romtelecom