Compania de curierat rapid Fastius Curier, care activează pe segmentul premium business în Bucureşti şi Ilfov, a anunţat o cifră de afaceri de aproximativ 600.000 de euro în anul 2012, păstrând astfel nivelul din anul precedent. Conform estimărilor companiei, piaţa de curierat din România (la nivel naţional) s-a ridicat la 200 de milioane euro anul trecut.
Încă de la începutul perioadei de criză financiară, Fastius Curier a pus accent pe consolidarea activităţii prin fidelizarea clienţilor şi investiţiile în brand, tehnologie şi logistică. Fără a fi nevoită să opereze disponibilizări masive, Fastius Curier a ales să acţioneze prudent şi să se dezvolte pe zona sa de expertiză, rămânând lider în Bucureşti şi Ilfov pe segmentul business la calitate premium.
Astfel, Fastius Curier şi-a păstrat în ultimii ani afaceri constante, mizând pe preţuri competitive şi pe servicii de maximă calitate. "În 2012, am investit semnificativ şi în promovarea online, mediul prin care ne facem cunoscuţi celor mai mulţi clienţi noi, indiferent de domeniul lor de activitate. Lucrăm pentru companii de toate dimensiunile şi încercăm să ne modelam cerinţelor acestora. Flexibilitatea este esenţială în curieratul de business", explică Ciprian Pulpă, Executive Manager Fastius Curier.
În 2012, cei mai mulţi clienţi noi au provenit din domeniile IT şi farma, însă şi magazinele online au ocupat un loc important. Numărul expedierilor rulate de Fastius Curier în 2012 a crescut cu 10% în comparaţie cu anul precedent. Fastius Curier a lansat anul trecut oferte promoţionale pentru clienţii noi şi a fost activ inclusiv de Black Friday, cu o ofertă B2B.
"Planurile Fastius Curier pentru 2013 sunt de a investi în continuare în logistică şi în aplicaţiile software, pentru a oferi clienţilor în permanenţă servicii de calitate. Avem o echipă stabilă, ceea ce con