Campania de promovare a prevederii de 2 la sută din Codul Fiscal în rândul angajaţilor este organizată de Petrom şi în 2013, pentru al şaselea an consecutiv.
Această iniţiativă permite oricărui cetăţean, contribuabil persoană fizică, să redirecţioneze 2 la sută din impozitul pe venit către o entitate nonguvernamentală. Campania se derulează în perioada 19 februarie – 29 martie. Petrom a reunit în materialele informative ale campaniei peste 170 de organizaţii active la nivel naţional şi local, în domenii precum educaţie, sănătate, protecţia mediului, programe sociale şi dezvoltare comunitară, dar şi antreprenori sociali.
Pentru a facilita procesul de redirecţionare, o caravană mobilă va fi prezentă în 14 puncte de lucru ale Petrom din ţară, respectiv Buzău, Bucureşti, Bolintin Vale, Constanţa, Craiova, Moineşti, Piteşti, Ploieşti, Suplacu de Barcău, Târgovişte, Videle, Blejeşti, Cosmeşti şi Rafinăria Petrobrazi. Angajaţii sunt informaţi despre organizaţiile non-guvernamentale active în comunitatea lor, sunt sprijiniţi în procesul de redirecţionare, iar toate formularele completate sunt colectate de către organizatori, la finalul campaniei, pentru a fi trimise către administraţiile financiare corespunzătoare.
În cadrul campaniei din 2012, peste 2.000 de angajaţi ai companiei au redirecţionat 2 la sută din impozitul pe venit către o entitate non-guvernamentală. Potrivit unui studiu, peste 50 la sută dintre angajaţi au ales să sprijine sănătatea, 10 la sută protecţia copilului, 8 la sută educaţia, 6 la sută cauzele sociale, câte 4 la sută au susţinut cultura sau persoanele cu dezabilităţi, 3 la sută protecţia animalelor, 2 la sută protecţia mediului, iar 9 la sută s-au îndreptat către alte cauze. (V.A.)
Campania de promovare a prevederii de 2 la sută din Codul Fiscal în rândul angajaţilor este organizată de Petrom şi în 2013, pentru al şa