Reprezentanţii administraţiei albaiuliene au precizat în cadrul unui comunicat de presă modalităţile de plată pentru taxele şi impozitele locale. Albaiulienii pot plăti astfel taxele şi impozitele prin mai multe modalităţo:
1. Plata electronică cu cardul prin intermediul ghişeului virtual de plăţi www.ghiseul.ro
2. Plata electronică folosind servicii de internet banking
3. Ordin de plată la bancă (C.U.I. 4562923)
4. Plata prin mandat poştal
5. Plata cu cardul (POS) la sediul Direcţiei Venituri
6. Plata în numerar la sediul Direcţiei Venituri
Informaţiile şi obligaţiile de plată personale pot fi obţinute online, accesând portalul primăriei https://extranet.apulum.ro.
Pentru cei care doresc să folosească sistemul electronic vă oferim un set de instrucţiuni utile pentru obţinerea unui cont de utilizator al portalului. Iată mai jos paşii pe care trebuie să-i urmaţi:
- din secţiunea “Doresc cont” a portalului solicitaţi crearea unui cont
- trimiteţi electronic solicitarea
- confirmaţi adresa de email
- vă prezentaţi la sediul Primăriei, Calea Moţilor, Nr. 5A, Biroul Informatică (camera 20), cu actul de identitate, pentru activarea contului si furnizarea parolei. În cazul persoanelor juridice, suplimentar, este necesar sa prezentaţi o copie după certificatul de înmatriculare al firmei şi o împuternicire.
Cu toate că s-a implementat acest sistem modern şi facil de plată, sunt putini cei care au ales sa foloseasca acest procedeu: 120.
Util de avut in vedere, că în ultima şedinţă de Consiliu s-a decis ca orice contribuabil care-şi plăteşte restanţele avute la data de 31.12.2012, inclusiv amenzi, în perioada 1.03.2013 – 30.04.2013 va fi scutit de majorări şi penalităţi de întârziere la data plăţii.
S-ar putea sa iti placa si: 30 septembrie – al doilea termen pentru plata impoz