Criza publicitara loveste din plin mediile de comunicare, scrie cotidianul El Pais. Anul trecut, incasarile au cazut un 15,8% in medie (de la 5, 49 miliarde de euro la 4,63 miliarde de euro), presa fiind insa virulent afectata, cu o scadere de 20,8%. Pentru prima oara, volumul de publicitate absorbit de ziare (766 de milioane de euro) s-a vazut depasit in Spania de cel al Internetului (880 de milioane de euro), in ciuda faptului ca web-ul a incetat sa mai fie un sector in crestere, cum s-a petrecut in ultimii ani, anunta ziarul spaniol.
Criza publicitara loveste din plin mediile de comunicare, scrie cotidianul El Pais. Anul trecut, incasarile au cazut un 15,8% in medie (de la 5, 49 miliarde de euro la 4,63 miliarde de euro), presa fiind insa virulent afectata, cu o scadere de 20,8%. Pentru prima oara, volumul de publicitate absorbit de ziare (766 de milioane de euro) s-a vazut depasit in Spania de cel al Internetului (880 de milioane de euro), in ciuda faptului ca web-ul a incetat sa mai fie un sector in crestere, cum s-a petrecut in ultimii ani, anunta ziarul spaniol.