Companiile multinaţionale comandă în perioada 1-8 martie mii de aranjamente floarere, iar vânzările cresc poate şi cu 1000%.
„În perioada 1-8 Martie, vânzările cresc poate chiar şi cu 1000% faţă de o lună obişnuită din an. Cel puţin în cazul nostru, care avem contracte ferme cu companii multinaţionale şi cărora trebuie să le livrăm sute, poate chiar mii de aranjamente florale pe care le oferă angajatelor sau partenerelor de business. În acest an, noi deja avem contractele semnate, dar ne bazăm şi pe clienţii privaţi, care comanda pe site buchete sau aranjamente”, a declarat pentru Curierul Naţional, Otilia Caloian, coordonator al site-ului florifrumoase.ro.
Citiți și 1-8 MARTIE CA BUSINESS - Bugetul mediu pentru un coş cu flori: 100 – 150 lei
Bugetele alocate au scăzut cu 15%
Totuşi, ea ne-a explicat că a observat o scădere a bugetelor, atât în rândul câtorva companii, cât ţi al clienţilor persoane fizice.
“Volumul comandat a rămas acelaşi ca anul trecut, doar că au scăzut bugetele alocate cu aproximativ 15%”, ne-a spus Otilia Caloian.
Conform ei, companiile cheltuie între 20 şi 200 de lei pentru un aranjament floral, iar persoanele fizice cheltuie în jur de 250 de lei, însă există şi clienti care alocă pentru un aranjament în jur de 1.000 de lei.
Cele mai vândute produse
Reprezentantul florifrumoase.ro ne-a mai spus că în această perioadă, pe partea de corporate, cele mai bine vândute produse sunt aranjamentele Ikebana, în stil business, brioşele din flori şi zambilele în ghiveci. În cazul persoanelor fizice, cel mai bine se vând aranjamentele cu flori de primăvară, dar şi coşurile cu trandafiri roşii şi albi.
Citiți și 1-8 MARTIE CA BUSINESS – Parfumurile rămân în topul preferinţelor
70% dintre români aleg să dăruiască flori, 30% - alte cadouri
@N