Martie este luna cu cele mai mari vânzări din an în ceea ce priveşte coşurile cadou cu flori, bugetul mediu alocat pentru aceste cadouri fiind de 100 – 150 lei.
„Putem spune că bugetul mediu pentru cadouri alocat de cumpărători, fie ei persoane fizice, fie companii în această perioadă este cuprins între 100 – 150 lei.”, a declarat, pentru Curierul Naţional, Loredana Luca, Marketing Manager al Fabulous Baskets.
Ea ne-a explicat că în această lună se înregistrează cele mai mari vânzări din an şi că cele mai căutate coşuri sunt cele care conţin flori de primăvară – lalele, frezii, zambile şi narcise.
Fabulous Baskets estimează că în această perioadă va avea o creştere a vânzărilor de 30-40%, avans susţinut şi de campaniile de marketing derulate. .
Cu toate acestea, bugetele alocate pe segmentul corporate sunt în scădere.
“Putem observa o scădere a bugetelor alocate de companii pentru cadouri către angajaţi anul acesta faţă de anul trecut, dar sunt în continuare firme care acorda o mare atenţie acestui aspect”, a afirmat Loredana Luca, adăugând că valoarea cadoului variază în funcţie de numărul de angajaţi.
Reprezentantul companiei ne-a mai spus că în această perioadă constatăm că au un real succes cosurile cadou cu flori şi cosurile de bicicleta şi de picnic.
Martie este luna cu cele mai mari vânzări din an în ceea ce priveşte coşurile cadou cu flori, bugetul mediu alocat pentru aceste cadouri fiind de 100 – 150 lei.
„Putem spune că bugetul mediu pentru cadouri alocat de cumpărători, fie ei persoane fizice, fie companii în această perioadă este cuprins între 100 – 150 lei.”, a declarat, pentru Curierul Naţional, Loredana Luca, Marketing Manager al Fabulous Baskets.
Ea ne-a explicat că în această lună se înregistrează cele mai mari vânzări din an şi că cele mai căutate coşuri sunt cele care conţin flo