În parteneriat cu autorităţile judeţului Szabolcs- Szatmar- Bereg, Consiliul Judeţean Satu Mare implementează un proiect intitulat “Mijloace de poziţionare economică pentru atragerea investitorilor în judeţele Szabolcs- Szatmar- Bereg şi Satu Mare – REGIOMarketing”. Proiectul, în valoare de 34.000 euro, finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria- România 2007- 2013, a fost prezentat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, la care au participat preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, Adrian Ştef, vicepreşedintele Mircea Govor, respectiv directorul Direcţiei de Dezvoltare Regională a Consiliului Judeţean, Cristina Vacarciuc.
Preşedintele Ştef a declarat că strategia de marketing este foarte importantă, deşi instituţiile publice au neglijat acest aspect. “Dacă nu investeşti în marketing, devii ineficient, nu reuşeşti să aduci plus valoare, nu reuşeşti să realizezi ce ţi-ai propus pentru cei pe care îi reprezinţi”, a declarat Ştef. Preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare şi-a exprimat convingerea că judeţele Satu Mare şi Szabolcs- Szatmar- Bereg se pot promova împreună pentru a atrage investitori.
Vicepreşedintele Mircea Govor a arătat că situarea în apropierea graniţei constituie un avantaj pentru judeţul nostru, întrucât se pot accesa fonduri europene şi prin intermediul proiectelor transfrontaliere. De asemenea, vicepreşedintele Mircea Govor a arătat că actuala conducere a Consiliului Judeţean are grijă să promoveze imaginea instituţuiei, precum şi realizările acesteia. O astfel de realizare transfrontalieră o constituie realizarea drumului Horea- Omboly, lucrările urmând să înceapă în câteva săptămâni.
Reprezentantul firmei Agenda Setting, Iulia Dezso, a prezentat obiectivele strategiei de marketing a judeţului, care are trei componente: economie, turism, populaţie. La capitolul economie, se propune ca PIB-u