“Cerem din nou conducerii Realitatea TV să înceteze campania de dezinformare a publicului prin denigrarea a serviciului de măsurare a audiențelor TV”, spune Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA) într-un drept la replică.
“Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) constată că o campanie tendențioasă declanşată de postul de televiziune Realitatea TV în data de 26.02.2013 pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media, este continuată cu informarea eronată a publicului”, se arată într-un drept la replică primit de Paginademedia.ro de la ARMA.
Realitatea TV a avut audiență pe intervalul orar reclamat
Pe 27 februarie ARMA s-a întâlnit cu Mura Frânculescu, reprezentanta Realitatea TV, și i-a prezentat acesteia o serie de analize de audiență relevante. Între acestea s-a aflat și analiza cu privire la data de 25 februarie, zi pe care Realitatea TV a prezentat-o ca neavând niciun fel de audiență în intervalul orar 15.00 – 15.45.
Conform analizelor se observă că la data de 25.02.2013, pe intervalul orar 15:00-15:45, pe oricare dintre sferturile de oră au existat telespectatori care s-au uitat la postul Realitatea TV.
Prezentăm în continuare tabelele cu audiența din data de 25 februarie de la Realitatea TV, furnizate de ARMA.
Audiența la nivel național, pe targetul 25-45
Audiența la nivel urban, pe targetul 25-45
“Cerem din nou conducerii Realitatea TV să înceteze campania de dezinformare a publicului prin denigrarea a serviciului de măsurare a audiențelor TV”, spune Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor (ARMA) într-un drept la replică.
“Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) constată că o campanie tendențioasă declanşată de postul de televiziune Realitatea TV în data de 26.02.2013 pe