Tymbark Maspex, cel mai mare producător de nectaruri de pe piaţa locală, confirmă achiziţionarea unei părţi din activele companiei din domeniul panificaţiei Pan Group Craiova. ZF a scris în urmă cu o lună despre intenţia Tymbark de a prelua o parte din compania craioveană.
Tranzacţia urmează să fie aprobată de Consiliul Concurenţei şi constă în achiziţionarea de către Tymbark a brandurilor de snacksuri Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d'Oro, dar şi a liniilor de fabricaţie a acestor produse.
"Adăugarea în portofoliul nostru a bine-cunoscutelor branduri Salatini şi Capollini va favoriza dezvoltarea companiei noastre într-o categorie nouă şi de perspectivă", a declarat Krzysztof Grabowski, preşedintele consiliului de administraţie al Tymbark Maspex România. Tymbark intră acum pe piaţa snacksurilor, estimată la 200 mil. lei (45 mil. euro), în care se luptă cu jucători ca Pepsi Co, care are în portofoliu branduri ca Lay's, Star sau Krax, sau Best Foods cu marca de snacksuri Lotto. Tymbark, care a intrat pe piaţa românească în 1996, a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 15%, până la aproximativ 77 mil. euro. Mădălina Panaete
Tymbark Maspex, cel mai mare producător de nectaruri de pe piaţa locală, confirmă achiziţionarea unei părţi din activele companiei din domeniul panificaţiei Pan Group Craiova. ZF a scris în urmă cu o lună despre intenţia Tymbark de a prelua o parte din compania craioveană.
Tranzacţia urmează să fie aprobată de Consiliul Concurenţei şi constă în achiziţionarea de către Tymbark a brandurilor de snacksuri Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d'Oro, dar şi a liniilor de fabricaţie a acestor produse.
"Adăugarea în portofoliul nostru a bine-cunoscutelor branduri Salatini şi Capollini va favoriza dezvoltarea companiei noastre într-o categorie nouă şi de perspectivă", a declarat Krzysztof G