Trupa rock australiană AC/DC şi-a lansat propriul brand de bere, intitulat "AC/DC Premium Lager Beer", informează blabbermouth.net.
Formaţia australiană şi-a lansat propria gamă de vinuri în Australia în 2011. Acele sortimente de vinuri au avut un succes atât de mare, încât trupa australiană a decis să le lanseze şi la nivel mondial, în 2012. Pentru primăvara anului 2013, AC/DC le-a pregătit fanilor săi o nouă surpriză: un brand de bere care poartă numele trupei.
Noul brand, "AC/DC Premium Lager Beer", este o bere autentică germană şi are o concentraţie de alcool de 5%, relatează blabbermouth.net.
"Noua bere îţi dă foc la limbă precum TNT-ul, are gustul unei beri adevărate şi este produsă în conformitate cu Manifestul Rock'n'Roll din 1973 şi cu Legea purităţii germane din 1516" , se afirmă în comunicatul postat pe site-ul oficial al noului brand, www.ACDC-Beer.com.
Alte trupe rock - Kiss, Motorhead, Whitesnake, Slayer şi Warrant - şi-au lansat propriile branduri de băuturi alcoolice, iar printre vedetele de la Hollywood care au avut aceeaşi idee se numără cântăreaţa Fergie - solista grupului Black Eyed Peas - şi actriţa Drew Barrymore.
Trupa de hard rock AC/DC a fost înfiinţată la Sydney în 1973 şi este formată din Brian Johnson (voce), Angus Young (chitară solo), Malcolm Young (chitară ritmică), Cliff Williams (bas) şi Phil Rudd (baterie).
Trupa AC/DC a susţinut, pe 16 mai 2010, un concert la Bucureşti, unde au participat aproximativ 60.000 de spectatori. Trupa australiană a adus în Capitală show-ul "Black Ice", care promovează cel de-al 15-lea material de studio al ei, lansat în octombrie 2008. Turneul, primul după "Stiff Upper Lip", susţinut de AC/DC în 2000/2001, a avut zeci de concerte sold out în întreaga lume.
Într-o carieră de patru decenii, formaţia australiană a lansat numeroase piese de succes precum "Back in Black",