Tony Hsieh
Cum să livrezi fericire
Calea către profituri, pasiune şi scop
Editura Publica
Ilustraţii de Rob Ten Pas. Traducere din engleză de Mihai Pascu.
În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vândut LinkExchange, companie printre ai cărei membri fondatori se număra, către Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alăturat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei companii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos reuşind să crească de la aproape nimic la vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, iar în paralel a ajuns în topul revistei Fortune al "Celor mai bune companii pentru care să lucrezi".
Cum să livrezi fericire este o scurtă adaptare grafică a bestsellerului internaţional cu acelaşi titlu.TOP 10 motive pentru care ar trebui să citiţi această carte:
10. Doriţi să aflaţi modalitatea prin care Zappos a ajuns, în mai puţin de zece ani, să înregistreze vânzări anuale în valoare de peste 1 miliard de dolari.
9. Doriţi să aflaţi calea pe care am urmat-o şi care m-a dus în cele din urmă la Zappos, precum şi lecţiile învăţate pe parcurs.
8. Doriţi să învăţaţi din toate greşelile pe care le-am făcut la Zappos de-a lungul anilor, astfel încât voi să le puteţi evita.
7. Doriţi să înţelegeţi echilibrul real dintre profituri, pasiune şi scop atât în afaceri, cât şi în viaţa personală.
6. Doriţi să construiţi o afacere şi un brand de cursă lungă.
5. Doriţi să creaţi o cultură organizaţională mai puternică, care îi va face pe angajaţi şi colaboratori mai fericiţi, va determina o implicare mai mare a acestora şi va duce la o productivitate mai ridicată.
4. Doriţi să le oferiţi clienţilor o experienţă mai plăcută, una care-i va face mai fericiţi şi va determina mai multă fidelitate din pa