Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) cere televiziunii Realitatea TV, intr-un drept la replica, sa inceteze "campania de dezinformare a publicului prin denigrarea a serviciului de masurare a audientelor TV" si a decis sa faca publice cifrele contestate de acest post.
Datele de audienta pot fi consultate in comunicatul atasat."ARMA constata ca o campanie tendentioasa declansata de postul de televiziune Realitatea TV in data de 26.02.2013 pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul National de Masurare a Audientei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media, este continuata cu informarea eronata a publicului", se arata in acest drept la replica, in contextul in care televiziunea a continuat sa conteste datele de audienta in cursul zilei de joi.
In cursul zilei de marti, Realitatea TV a anuntat ca va solicita o ancheta privind felul cum sunt masurate audientele TV - principalul instrument folosit pe piata pentru alocarea publicitatii - de catre firma Kantar Media.
Postul "atrage atentia asupra numeroaselor neconcordante in privinta datelor furnizate pana acum de compania care efectueaza masuratorile numarului de telespectatori. E pentru prima oara in istoria postului de televiziune cand, potrivit masuratorilor oficial, niciun roman nu ar fi urmarit Realitatea TV mai bine de 45 de minute incontinuu". Televiziunea arata ca "ieri, niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmarit Life Time News cu Amedeo Ene. Asta in chiar daca, la nivel national, Realitatea TV era urmarita de zeci de mii de telespectatori, inregistrand aproape un punct de rating si o cota de piata de 3,1. De asemenea, aceleasi date arata ca in mediul urban, ochii a sute de mii de romani au fost atintiti pe programul al carui amfitrion este Amedeo Ene", afirma atunci Realitatea TV.
ARMA precizeaza vineri ca, potrivit anali