Ghiţă!
Pentru a doua oară în decurs de 24 de ore, Sebastian Ghiţă îl atacă pe premierul Ponta. Dacă joi atacul a fost indirect, vineri atacul a fost pe faţă şi Ghiţă a utilizat o televiziune concurentă pentru a-i strica imaginea celui despre care se ştie că îi este prieten.
10 clipuri publicitare ciudate şi un scandal cu SRI
RealitateaTV a difuzat vineri mai multe clipuri publicitare (10) care promovau un site social-democrat. Numai că aceste clipuri publicitare prezentau şi deloc marginal, alături de o serie de lideri social-democraţi - Tony Blair, Martin Schulz, Francois Hollande şi Victor Ponta – şi pe directorul SRI, George Maior precum şi pe finanţistul Mihai Tănăsescu, în prezent angajat la Banca Mondială. Evident, după ce unele clipuri au rulat pe ecran, SRI a luat poziţie, a negat orice implicare a lui George Maior şi a cerut sistarea difuzării clipurilor publicitare. Ceea ce s-a şi întâmplat. Şeful editorial al Realităţii TV, Cozmin Guşă a anunţat oficial sistarea difuzării clipurilor publicitare, el menţionând că a tratat problema doar prin aspectul ei comercial. Aceasta este ştirea. Ce urmează însă este însă şi mai interesant.
Cine are de pierdut de pe urma clipurilor publicitare
Clipurile respective nu i-au produs însă lui George Maior cea mai mare „pagubă”, ci premierului Victor Ponta. Dacă clipurile apăreau la o televiziune din Bangladesh, să zicem, nu avea nimeni vreo problemă. Dar apărând în România, se poate interpreta că premierul Ponta ar avea o implicare. În urma apariţiei acestor clipuri, Ponta are probleme de imagine şi în exterior, dar şi (mai ales) în ţară. În primul rând este mai mult ca sigur că liderii social-democraţi europeni care apar în clipuri nu şi-au dat acordul să apară într-o filmare publică alături de şeful unui serviciu secret. Asta este varianta „externă” a problemei de imagine pe care o are Ponta după