Industria intalnirilor online a cunoscut, in ultimii ani, o ascensiune fulminanta, ajungand sa valoreze, la nivel mondial, peste un miliard de dolari pe an.
Conform unui studiu realizat de Matchmaking Institute, cei mai cheltuitori la acest capitol sunt americanii, ei alocand anual pentru servicii matrimoniale intre 3.000 si 5.000 de dolari.
In Romania inca nu este impamantenita aceasta practica, desi cerere exista. Iar poate cea mai buna dovada e aceea ca un site de matrimoniale care include profilurile unor romance dornice sa se casatoreasca in SUA, abia deschis, a strans 1.000 de potentiali soti inainte de lansare si 3.000 de posibile mirese, pana la aceeasi data. E vorba de LetsBond.com, lansat oficial la jumatatea lunii februarie, de Ziua Indragostitilor.
Problema multor romance aflate in cautarea unei perechi pe un site de matrimoniale este aceea ca se tem de gura lumii. Cum un astfel de site poate fi accesat, practic, de oricine, e de inteles reticenta lor in a apela la o asemenea metoda de a-si gasi un potential sot.
Barbatii din Romania nu au acces
Cei care au lansat agentia matrimoniala online au intuit corect aceasta potentiala problema. Site-ul este construit in asa fel incat sa nu poata fi accesat din Romania decat de femei, iar utilizatoarele nu isi pot vedea profilurile intre ele. Astfel, acestea au garantia ca toate informatiile furnizate, cat si fotografiile nu pot fi vazute de nimeni din Romania.
"Am gandit mult optiunea legata de discretie si chiar ne putem lauda ca suntem singurii care garantam aceasta facilitate. Sunt multe femei care isi doresc o relatie, dar nu apeleaza la servicii specializate ale unei agentii matrimoniale de jena sa nu le recunoasca cineva. Noi am eliminat acest risc", mai spune fondatorul agentiei online de dating.
Antreprenorul le ofera strai